tirsdag 30. mai 2017

Hytteprosjekt:

I denne hytta tenker jeg at stilen skal være full av naturelementer som treverk, skinnfeller, ull pledd og stikka elementer for å lage en lun og hyggelig stemning i hytta. Moodboard mitt består av varme ned tona farger som grått, brunt, grønt og lyse hvit og mørke grå/blåtoner. Det er meningen at man skal synes at alt går i ett og at det skal gi en følelse av at det er avslappende å oppholde seg der.

Jeg har valgt å fokusere på kjøkkenet og spisestuen delen av hytta. Kjøkkenet på bilde er fra HTH.no og heter Moderne Landkjøkken. Det er grått med den klassiske ramme-locken på frontene. Benke plata er i lys eikeplate også fra HTH som heter Oslo 608.  Jeg har valgt dette kjøkkenet fordi jeg synes at det er ganske sånn i stil med det jeg forbinder med en ny hytte. Grå fargen synes jeg å vill være med å lage den lune følelsen sammen med treveggen.


Spisebordet jeg har valgt heter Dalles å får på Bohus.no. Det er et tre bord i hvitpigmentert eik. Det er 1,80 langt, 90 bredt og 75 cm høyt. Det er med 6 stoler men det er fult mulig å kjøpe med to ekstra stoler på endene. Setene på stolen er i et lyst beige stoff men kan trekkes om etter eget ønske. 



Plantegningen ble sånn at jeg innredet som skakt kjøkken delen mens resten av gruppa tok de andre rommene. jeg synes løsningen ble grei men var kanskje litt lik den som allerede er der men jeg har satt inn alt nytt  jeg synes kjøkkenet har fått et nytt å fint utsende. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar